ویروس کرونا: دانشگاه ها مشغول انتقال کلاسها به صورت آنلاین هستند – اما این کار به آسانی به نظر نمی رسد
در پاسخ به ویروس کرونا ، بسیاری از دانشگاه های کره جنوبی تدریس خود را به صورت آنلاین منتقل کرده اند. هنوز تعداد ساعات کلاس مورد نیاز دانش آموزان فراهم است اما بدون تماس حضوری با معلمان.
وزارت آموزش در امارات متحده عربی اعلام کرده است که تدریس دانشگاه به صورت آنلاین حرکت می کند. در ایتالیا ، دولت دستور تعطیلی همه دانشگاه ها را تا ۱۵ مارس صادر کرده است. دانشگاه های ایتالیا نیز به آموزش آنلاین روی می آورند.
این تغییر جهانی به یادگیری آنلاین از مثالی که دانشگاه های چین در آنجا آغاز کرده اند ، پیروی می کند. چنین تصویب سریع جهانی آموزش آنلاین شگفت آور است. من به عنوان یک محقق که در زمینه استفاده از یادگیری آنلاین در آموزش عالی کار می کنم ، اغلب از سرعت کند تغییرات ناامید شده ام.
با دقت اجرا ، یادگیری آنلاین می تواند آموزش دانشگاه را در دسترس ، مقرون به صرفه ، تعاملی و دانشجو محور قرار دهد. با این حال ، نحوه ارائه آن به عنوان یک راه حل ساده و عملی ، قادر به جایگزینی آموزش حضوری برای یک دوره قابل توجه ، گمراه کننده است.
زمان آماده سازی
آموزش آنلاین یک تلاش پیچیده است. تعیین درک ها و انتظارات واقع بینانه از چگونگی حمایت از دانشجویان متاثر از اقدامات ویروس کرونا مهم است. این امر خصوصاً در مورد دانشگاههایی اتفاق می افتد که قبل از شیوع ویروس کرونا ، آموزش آنلاین را نادیده می گرفتند.
دانشگاهیان و دانشجویان ممکن است فاقد آموزش مورد نیاز برای یادگیری با کیفیت آنلاین باشند. به طور معمول ، توسعه دوره های آنلاین شامل تیمی از متخصصان شامل دانشگاهیان ، طراحان آموزشی ، برنامه نویسان و تصویرگران است. این تیم به طور جمعی فرآیندهای طراحی سیستماتیک را دنبال می کند. با این حال ، در این انتقال سریع ، دانشگاهیانی که هرگز به صورت آنلاین تدریس نکرده اند ، دوره هایی را ارائه می دهند که به این روش ابداع نشده است.
آموزش آنلاین موفق به آموزش و منابع نیاز دارد.
با مواجهه با این چالش بی سابقه ، اکثر دانشگاهیان سخنرانی های خود را با استفاده از وب کم و همان اسلایدهای آموزش حضوری قبلی ضبط می کنند. برخی از آنها تصمیم می گیرند که با استفاده از ابزارهای ارتباط از راه دور ، به صورت زنده و در همان ساعت های عادی سخنرانی به صورت آنلاین ، آموزش زنده را انجام دهند. چنین “onlinification” ساده ای از سخنرانی های حضوری منجر به تجربه های مثبتی برای دانشگاهیان یا دانشجویان نخواهد شد.
برای بسیاری از دانش آموزانی که از تلفن های هوشمند استفاده خواهند کرد ، تفاوت قابل توجهی بین ارائه اسلایدها در صفحه های طرح ریزی در سالن های سخنرانی و صفحه نمایش های کوچک دستی وجود دارد. اندازه قلم و نسبت صفحه اسلایدها باید به دقت بررسی و اصلاح شود تا خوانایی آنها بهبود یابد. اگر مطالب درسی مانند متن اصلی به درستی دیجیتالی نشده باشند ، یادگیری دانشجویان کاملاً مختل می شود.
تعامل دانشجویی
مسئله دیگر حفظ علاقه دانشجویان است. حفظ توجه دانشجویان در کلاسهای حضوری همیشه برای دانشگاهیان یک چالش است. مطالعات متعدد نشان می دهد که این مسئله با دانشجویان از راه دور حتی دشوارتر است ، همانطور که نرخ ترک تحصیل در اینترنت نسبت به دوره های حضوری نشان می دهد. استراتژیهای مفید آموزش آنلاین وجود دارد ، اما برای معلمان مبتدی آنلاین که با ضبط سریع سخنرانیهای آنلاین تحمل می شوند ، جستجوی تحقیقات موجود برای یافتن سرنخ غیرواقعی به نظر می رسد.
یک دانشگاهی در هنگ کنگ در مورد تجربیات کلاس های آنلاین در هنگام شیوع ویروس کرونا به من گفت:
هفته اول حدود ۵۰٪ حضور داشتم که اصلاً بد نبود. با این حال ، اوضاع بدتر شد و هفته گذشته ، من یک دانش آموز را در کلاس شرکت کردم که ناامید کننده بود.
حداقل ، هر دانش آموز باید از جایی که در آن منزوی است به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. برای دانشجویانی که به اندازه کافی به ابزارها و مهارت های اساسی فن آوری مجهز نیستند ، تماشای فیلم های سخنرانی آنلاین ضبط شده از پیش ضبط شده یا زنده با کیفیت پایین ناامید کننده خواهد بود.
دانستن شرایط زندگی ، یادگیری یا سلامتی هر دانش آموز در این بحران غیرممکن است. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان از نظر اجتماعی و جسمی منزوی هستند و احساس اضطراب می کنند ، چقدر آماده یادگیری آنلاین هستند؟ حتی در شرایط عادی ، دانش آموزان از راه دور احساس انزوا می کنند که ناشی از فقدان تعامل رو در رو و تجربه اجتماعی است. این مسئله از زمان آغاز آموزش آنلاین در دهه ۱۹۹۰ مشکل ساز شده است.
با توجه به گسترش شیوع ، این تغییر ناگهانی جهانی به یادگیری آنلاین طی یک یا دو هفته متوقف نخواهد شد. دانشگاه ها باید به دقت نحوه ارزیابی و ارزیابی نتایج یادگیری دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند ، که این امر مجموعه جدیدی از چالش ها را برای شما باز می کند. دانشجویان ناراضی که یادگیری آنلاین را کمتر از سخنرانی حضوری می دانند ، می توانند علیه دانشگاهها اقدامی انجام دهند. در کره ، دانشجویانی که در نتیجه اقدامات ویروس کرونا تحت تأثیر تغییر در یادگیری آنلاین قرار گرفته اند ، درخواست بازپرداخت شهریه خود را دارند.
سهولت درک شده و مفید بودن آموزش آنلاین عمدتاً تحت تأثیر اولین تجارب کاربران است. این تأثیر قابل توجهی در تصویب واقعی آن دارد. این ایده که آموزش آنلاین با هزینه کیفیت به سرعت در حال اجرا است ، من را نگران می کند ، زیرا ممکن است پس از پایان شیوع ویروس کرونا ، آموزش آنلاین کنار گذاشته شود. ورود به اینترنت باید با دقت برنامه ریزی شود و اعضای هیئت علمی در خط مقدم این جنبش به پشتیبانی بیشتری نسبت به یک اعلامیه عملیاتی ساده که با اعلامیه اضطراری توجیه شده است ، نیاز دارند.
دانستن شرایط زندگی ، یادگیری یا سلامتی هر دانش آموز در این بحران غیرممکن است. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان از نظر اجتماعی و جسمی منزوی هستند و احساس اضطراب می کنند ، چقدر آماده یادگیری آنلاین هستند؟ حتی در شرایط عادی ، دانش آموزان از راه دور احساس انزوا می کنند که ناشی از فقدان تعامل رو در رو و تجربه اجتماعی است. این مسئله از زمان آغاز آموزش آنلاین در دهه ۱۹۹۰ مشکل ساز شده است.
با توجه به گسترش شیوع ، این تغییر ناگهانی جهانی به سمت یادگیری آنلاین طی یک یا دو هفته متوقف نخواهد شد. دانشگاه ها باید به دقت نحوه ارزیابی و ارزیابی نتایج یادگیری دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند ، که این امر مجموعه جدیدی از چالش ها را به وجود می آورد. دانشجویان ناراضی که یادگیری آنلاین را کمتر از سخنرانی حضوری می دانند ، می توانند علیه دانشگاهها اقدامی انجام دهند. در کره ، دانشجویان متأثر از تغییر روی آموزش آنلاین در نتیجه اقدامات ویروس کرونا ، درخواست بازپرداخت شهریه خود را دارند.
سهولت و سودمندی آموزش آنلاین به طور عمده تحت تأثیر اولین تجارب کاربران است. این تأثیر قابل توجهی در تصویب واقعی آن دارد. این ایده که آموزش آنلاین با هزینه کیفیت به سرعت در حال اجرا است ، من را نگران کرده است ، زیرا ممکن است پس از پایان شیوع ویروس کرونا ، آموزش آنلاین کنار گذاشته شود. ورود به اینترنت باید با دقت برنامه ریزی شود و اعضای هیئت علمی در خط مقدم این جنبش به پشتیبانی بیشتری نسبت به یک اعلامیه عملیاتی ساده که با اعلامیه اضطراری توجیه شده است ، نیاز دارند.
امیدواریم این مقاله بتواند به شما کمک کند تا اسلایدهایی با موسیقی زیبایی بسازید.
اگر از این مقاله راضی بودید به این مقاله نمره دهید و یا به صفحات دیگر این سایت نیز سر بزنید.
اگر این را دوست داشتید ، ممکن است دوست داشته باشید:
بهترین برنامه های ارائه برای iPhone و iPad
نحوه ارائه پاورپوینت در iPad و iPhone
بهترین برنامه های ارائه برای Android
چگونه کامپیوتر خود را با استفاده از دستگاه Android کنترل کنیم – و این برنامه رایگان است!
خوشحالیم که در حال بازدید از سایت ما هستید!
پیشنهادی : دانلود قالب رایگان پاورپوینت و گیف آماده و تصاویر متحرک برای پاورپوینت
در ادامه می توانید برخی از حدمات سایت ما را ببینید:
برای دانلود هزاران انیمیشن متحرک و گیف آماده برای پاورپوینت به این لینک مراجعه کنید. نمونه هایی از این تصاویر متحرک و گیف آماده یا انیمیشن های متحرک را در ادامه می بینید:
.
.
همچنین میتوانید برای دانلود ۲۰۰ پس زمینه و والپیپر مویابل آیفون و سامسونگ و دیگر موبایل های لمسی با کیفیت بسیار عالی به این لینک مراجعه کنید. نمونه هایی از این والپیپر ها و پس زمینه های موبایل را در ادامه می بینید:
همچنین میتوانید برای دانلود ۵۰۰ پس زمینه پاورپوینت و عکس های زمینه برای بکگراند اسلاید پاورپوینت با کیفیت بسیار عالی و گیف آماده به این لینک مراجعه کنید. نمونه هایی از این پس زمینه ها و بک گراند های پاورپوینت را در ادامه می بینید:
.
برای دانلود قالب پاورپوینت دانش آموزی و دانلود قالب پاورپوینت پایان نامهدانشجویی و دکتری به این لینک مراجعه بفرمایید . این قالب به صورت حرفه ای تولید شده و دارای ۲۰ اسلاید با دکمه های آماده شده است.


.
